nedeľa 1. decembra 2013

Pribudlo mi ďalšie koliesko, za chvílku : Holá, liečebný ústav...

Novinka :D
Asi mi hrablo :'D zistila som že chcem byť žurnalistka :3 pekné že? :) asi nemožné, moji rodičia ma chcú poslať na ekonomickú -.- nepríjemné...
Trápilo už aj vás niekedy niečo také ako mňa teraz? Chcem byť šťastná ale ublížim blízkym. Nebudem šťastná poteším blízkych. IRÓNIA! Písanie je môj život, v písaní som doma. Ten pocit keď to môžete dať zo seba von a pocit keď celému svetu môžete povedať čo cítite, čo je vo vás,  no tak presne ten pocit chcem zažívať! Túžim po tom napätí z toho či sa to bude páčiť čitateľom a či nie. Milujem to. Chcem to.
Budem to mať? To je už iba na mne... Keď tak čítam blogy iných dievčat trasem sa ako osika a mám chuť zmazať blog a všetky články, skoncovať so všetkým a viac sa k tomu nevracať! A, potom to príde, ten nápad v hlave,  tá túžba pokračovať a bojovať! Prebojovať sa až niekam vysoko! No a potom dookola, zmazať, pisať, zmazať, písať a takto to ide dookola až donekonečna...
Viete si to predstaviť? Ráno sa zobudíte a jediný dobrý nápad ktorý v tej chvíli máte je hodiť sa do postele, natiahnúť paplón na hlavu a spať! (Y) Mne sa to deje deň za dňom, nakoniec príde môj milovaný psík a vezme mi paplón -.- :D

Moja prvá vec keď leziem z postele ako zombie čo chce zožrať môjho havina a po pohraní sa s tým krutým krpcom čo ma nenechal spať si to namierim do chladničky pre môj doping. Mlieko. Čo už, priznávam sa že som závislá na mlieku :D
Radšej ako fajčiť, no... Späť k tomu čím sa chcem stať :D asi by som bola jedna z tých extravagantných žurnalistiek :D aký máte na to názor? :)) budem rada ak napíšete koment,  a hlavne mi napíšte čo sa vám páči a čo nie :)

NEBOJTE SA POVEDAŤ SVOJ NÁZOR!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára