nedeľa 1. decembra 2013

Problém 21.storočia

Vybrala som si túto tému zo starých tém týždňa a oslovila ma, keď tu bola tá téma ja som ešt neblogovala. Občas si vyčítam že som nezačala písať a zdokonalovať sa skôr...

CITOVÝ PROBLÉM
V tomto storočí sú citi v podstate už iba pre slabochov. Láska znamená už len mať niekoho rád kôli tomu ako vizerá a nie ako pred pár desiatkami rokov, podľa toho čo viem znamenalo to milovať niekoho preto aký je a vzhlad bol už iba bonus. Je to podľa mňa ako keď si adpotujete/prinesiete psa, najprv sa do neho zaľúbite pre to aký je roztomilý, ako sa tam tak vrtí, ako vám oblíže ruku a potom ho začnete až milovať keď zistíte aké má vlastnosti a možno aj chybi. V dnešnom svete je všetko už uponáhlané, všetko chceme hneď. Ano, chceme, hovorím aj o sebe. Nedávame ničomu čas, zatiaľ neviem koho je to vina a neopovažujem sa viniť z toho niekoho lebo je pravdepodobné že je to vina všetkých znás, preto už ani láska nie je to čo bívala...

FYZICKÝ PROBLÉM
Keď sa povie "21.storočie" každý si asi predstaví paneláky, autá a fajčiace deti. Buď dieťa fajči alebo sa predáva alebo sedí pred počítačom s nadváhou. Mám rešpekt pre tymi ktorý dokážu využiť svoj čas plnohodnotne. Napríklad ja chodím na rôzne športy a vo volnom čase kreslím, píšem a zaoberám sa so svojimi zvieratami. Prečo? Jednoducho,výchova.

Sú aj iné ale už len písať o tom je pre mňa dosť deprimujúce, vadí mi aký je tento svet ale nič s tým bohužial neurobím...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára