nedeľa 1. decembra 2013

Pre nezadaných :D

Takže :) ako dobre podľa seba viem že je nepríjemné byť nezadaná (chlapci prepáčte ,tentokrát budem písať v ženskom rode). Keď vidíte chodiť po ulici dokonca aj hrdličky v pároch a to len vy ste sama tak vám napadnú asi myšlienky typu: ''Bože môj! To som až taká hrozná?! Veď ešte aj tá hrdlička má priateľa!" No ano ,aj tá hrdlička má priateľa... Dopraj jej to... Aj ja som sama a preto vám poradím čo robiť keď máte "debku" . Dúfam že to pomôže :) :D Keď ma chytajú tie chvíle použijem starú metódu. ČOKOLÁDA. :D Alebo si idem vyboskavať mojho psa,chudáčik celý je pokrčený ako mu pusinkujem hlavičku :D (je to mops :D ) Ak mám už vážne ten zlý pocit že nikto ma nemá rád, "prenesiem" sa do môjho virtuálneho sveta ktorý by mal mať každý vytvorený. Môj virtuálny svet sa skladá z dobrých ľudí ,vegetariánskych zvierat, krásnych lúk a písmen, toto všetko väčšinou opisujem vo svojich príbehoch a tam som DOMA . Pre toto vám radím, keď zaspávate skúste sa preniesť na chvilku do svojho sveta a oddýchnite si tam , keď sa "vrátite nazad" budete sa cítiť lepšie a v tom svojom svete zabudnete na všetky svoje problémy a nedostatky v láske... :) Láska vždy má cestu ktorou sa vydá,raz dôjde aj k vám. Nikdy neprestaňte dúfať v to že raz niekto príde, lebo príde!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára