štvrtok 19. decembra 2013

BFF

Pre BFF som už dlho nenapísala článok, tak tu je...

 Poznáme sa už veľmy vélmy dlho! :D Čudujem sa že si to s mojou náladovou,fantazírovou povahou vydržala tak dlho. Vážim si že si ma doteraz neopustila, že si ešte stále pri mne, že pre mňa riskuješ a robíš hlúposti, ale najviac ti ďakujem za to že si zostala keď ostatný odchádzali a utrela mi slzy z tváre. Poznáš ma že sa snažím byť silná ale vieš aj to že som citlivá, keď viem že ma prestávaš mať rada jasné že sa odtiahnem a premýšlam. Premýšlam nad tým či ťa nechať ísť alebo sa postaviť do cesty a povedať:"NIE! Ona je moja!" ,väčšinou sa premôžem a dokážem ti že bezomňa neprežiješ tak ako ja bez teba... Sme ako klúč a zámka, patríme k sebe, jedna bez druhej sme bezcenné. Chápeš? <3

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára