nedeľa 1. decembra 2013

Z mojej skúsenosti... :)

Niektorý ľudia keď ma uvidia pomyslia si: "Hm, celkom pekné dievča ale mohla by so sebou niečo robiť! Asi jediné čo robí je iba jedenie, chcela/a by som ju vidieť urobiť kotrmelec." potom prídu za mnou a spýtajú sa ma tú starú otázku: "Prečo so sebou niečo nerobíš? Ak chceš pomôžeme ti..." no a nad týmto sa stále iba pousmejem a odpoviem: "Ako ty môžeš vedieť že ja so sebou nič nerobím?" na toto už nikto nemá odpoveď. Tí ľudia ma súdia iba podľa toho čo vidia na mne zvonku ale nikto z nich sa ma nespítal či niečo také viem... Väčšinou to pokračuje tým že im navrhnem aby sa pozerali. To čo nasleduje je pre nich úplny zázrak. Tlsté dievčatko ako ja si dá nohy za hlavu, urobí salto vo vzduchu a urobí šnúru?! Nemyslitelné!! Ale je to pravda, viem to a napriek tomu ma každý súdi pred tým než ma spozná... Áno. Hlúpe. Pre tento omyl ktorý sa mne a tým ľuďom stáva by ste mali prestať súdiť ľudí pred tým ako ich spoznáte (česť výnimkám).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára