nedeľa 1. decembra 2013

Ľudská hlúposť,asi...

Chcela by som vám týmto článkom objasniť čo ľudia robia. Niektorý sú taký čo sa celé dni smejú, utierajú priateľom slzy a hovoria im že to nie je až také zlé,pri tom sami potajomky plačú. Niektorý sú taký čo naschvál plačú na verejnosti len pre to aby si ich všímali a aby ich ľutovali,no a v súkromí sa smejú na plné hrdlo! Potom sú aj taký ktorý sú v súkromý aj na verejnosti rovnaký. Premýšľajte ktorý typ ľudí z týchto ste, a porozmýšľajte či tým neubližujete ostatným... Spýtajte sa priateľov či im na vás niečo nevadí a keď vám už povedia pravdu aj keď krutú snažte sa im vyhovieť, priatelia a rodina sú jediný ľudia ktorý vám povedia pravdu a aj keď tá pravda je aká je majú vás radi takých aký ste ale ak sa zmeníte (iba tymi nedostatkami) pomôžete tým len svojim blízkym... Urobila som to aj ja a teraz sú moji najbližší šťastnejší a to je pre mňa to najhlavnejšie... :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára