nedeľa 1. decembra 2013

Puggle <3<3

Takže ,chcela by som vám povedať niečo k plemenu PUGGLE . Mám doma puggla už 2roky ,neviem si ho vynachváliť z toho dôvodu že je veľmy aktívny a zároveň starostliví a citliví, má dokonalé zmysli, dokážem ho naučiť čomukoľvek. Napríklad keď mal 6mesiacov za 20minut som ho naučila: Sandi ,lahni,ukaž bruško, daj labku. Sú to veľmy múdre psy, ja som astmatička takže som ho musela naučiť priniesť mi lieky, naučil sa to za 2dni tak že išiel okamžite zhaňať niekoho kto by mi pomohol... Keď som mavala nočné mori lahol si ku mne a nezaspal kým si nebol istý že som v poriadku. Keď som plakala priniesol mi svoju hračku a sadol si ku mne. Keď som sa potrebovala vyrozpravať počúval ma... PS: Puggle je miešanec mopsa a jazvečika :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára