sobota 28. decembra 2013

MIX :3

Tákže tu je nejaký ten mix mojich myšlienok, fotiek atď :3 občas treba preriediť myšlienky a pustiť city von. Ja sa najlepšie ukludním alebo odreagujem pri kreslení, hraní sa s vlasmy, vymýšlaní nových účesov, upravovaní nechtov (niekedy si aj 5-6krát denne prelakujem nechty :D) odreagovať sa dá aj pri cvičení, toto všetko čo som vymenúvala je fajn ale najlepšie sú až tie čo pôjdu teraz!
Najlepšie sa oddychuje v prírode s foťákom alebo mobilom lebo v prírode je každá fotka niečim výnimočná!
Mne osobne sa najlepšie oddychuje v našej pivnici, je tam ticho a keď zavriem oči nemám strach ich otvoriť že znova uvidím ten bordel v mojej izbe -.-
Najkrajšiu chvílu mám keď si napustím vaňu a ponorím do nej uši a zavriem oči, cítim len vôňu šampónu a tlkot svojho srdca... *_*
No, a pri filmoch sa dá tiež oddýchnuť, ja si oddychujem vždy pri TVD alebo hororoch :D

Oddychovať sa dá pri všeličom iba si treba nájsť to svoje a nebáť sa... :3

Ostatné fotky:
Bude tu aj pár smiešnych fotiek a fotiek môjho milovaného TVD :3 pri ktorom sa vnáram do svojho sveta :3 :'))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára