štvrtok 19. decembra 2013

Nedostatky... :)

Nie každý nedostatok je nedostatok :D napríklad mojím nedostatkom a chybičkou sú moje pery, mám velké a robustné pery kôli ktorým sa nedokážem napiť z pohára ale už som si zvykla na túto chybičku :3 :)

 máte aj vy nejakú? :) naučte sa s ňou žiť a urobiť z nej viac výhodu ako nevýhodu :) Ak máte nejakú svoju chybičku a už ste sa s ňou naučili žiť podelte sa s ostatnými o svoju skúsenosť a poraďte niekomu kto trpí rovnako ako vy :) a ak máte chybičku a neviete si s ňou poradiť napíšte do komentára a možno vám niekto pomôže :) Veľa šťastia :*

 PS: ja som sa s tým naučila žiť a už sa s tým nezaťažujem :)

2 komentáre:

  1. to ja mam zase rty male:X
    a moje nejaka chybicka? asi muj siroky nos:X
    ps - nejde tady komentovat adresou blogu, tak musim uctem google:X jinak jsem z blogu emilykrat.blog.cz :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za objasnenie z ktorého blogu si :) veľmy sa mi tvoj blog páčil :3
      No ak ti môžem poradiť k tým perám skús si trocha pogoogliť a určite nájdeš nejaký optický trik, ktorým sa dajú zväčšiť a tak isto to je aj s nosom :) aj ja ho mám divný ale našla som si svoju cestu a naučila som sa líčiť tak aby to vyzeralo pekne :) :3 ak by sa ti nedarilo nájsť niečo také napíš a skúsim ti ja niečo nájsť :) a ďakujem za komentár, potešil :))

      Odstrániť