piatok 27. decembra 2013

Sashe-Ponio

Tento článok bude o prírodnej značke Ponio. Je sloveská a vyrába kozmetiku,prírodné mydlá, masážne kocky a ako uvádza všetko je prírodné, tvrdí aj že spokojnosť zákazníka je pre nich na prvom mieste.
Má predaných 5764 výrobkov čo je podľa mňa úctyhodné číslo, málokdo také niečo dosiahne za 2roky.
V ponuke má táto značka aj niečo o čom som doteraz nepočula ani nečítala, volá sa to šampúch, hodnotenia naň sú viac než pozitývne, v krátkosti by som napísala že sa to podobá na malé mydielka a podľa toho čo som o tom čítala je to šampón v pevnom skupenstve a dá sa použiť ako mydlo,šampón ba aj šampón pre psa. Rada by som tento výrobok vyskúšala a sama sa presvedčila o jeho kvalite keďže mám veľa zvierat a často si musím umývať ruky tak by sa to hodilo do domácnosti. Myslím si že by to mal sám skúsiť každý lebo sto ľudí-sto chutí! :)
Na spodku článku nájdete obrázky zo žurnálu o tomto výrobku+komentáre a otázky... Rozhodne veľmi dobré a jasné vysvetlenie tohoto výrobku.
Taktiež ma zaujal výrobok "Citrusová kocka". Je to krásna kocka až mám chuť zahriznúť do nej, mojou slabosťou sú citrusi a ich vôňa. Konkrétne táto kocka patrí do kategórie masážnych.
Na spodku článku nájdete niečo k tejto masážnej kocke a hodnotenia od užívateľov...
Link na zdroje:
http://www.sashe.sk/Ponio
http://www.sashe.sk/Ponio/detail/citrusova-kocka
http://www.sashe.sk/Ponio/journal/sampuch-novinka-v-slovnicku-sashe-pojmov
PS: odporúčam nákup u tohto predajcu :)
Otázky a odpovede:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára