nedeľa 22. decembra 2013

Letné účesy na spestrenie upršaných dní :)

Ja si rada spestrujem tieto nepríjemné, upršané dni niečim letným.Potom sa cítim akoby bolo znova leto,akoby som znova cítila vôňu vody v bazéne a vôňu trávi... Občas si prezriem letné učesy, outfity, nápoje... Ale v tomto článku by som sa chcela venovať letným účesom :)

Účes č.1:
Je to typický letný účes pre krátke aj dlhé vlasy, mne osobne nesedí príliš lebo mám dosť dlhé vlasy a pletú sa mi potom všade :D
Dá sa nosiť aj do mesta ale aj na behanie alebo do fitka :) nazvala by som ho neutrálnym :) :3

Účes č.2:
Tento účesje pre mňa rozhodne zo všetkých najideálnejší. Sedí mi v každej chvíli ako má! Viem si ho zladiť ku každému outfitu a je úplne jednoduchý :3 :)

Účes č.3:
Krásny, elegantný účes ktorý by malo nosiť v lete každé dievča. Hodí sa k nejakým šatám, skôr sa hodí k ladným elegantným šatám ako k teniskám :)

Účes č.4:
Jeden z najneutrálnejších účesov, tento účes sa hodí naozaj všade a každému. Nosím ho aj v lete aj v zime...

Tak čo dievčatá, ktoré nosíte? :) ktorý máte najradšej? ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára