piatok 6. decembra 2013

Obetavosť pre priateľa...

Tento článok je pre moju kamarátku...
Takže TY si myslíš že ja ti iba tak hovorím že ak by som mohla dám ti krv a trebárs aj srdce, viem že mám iba jedno ale ak by som mohla niekomu s ním pomôcť okrem rodiny tak určite by som ho dala TEBE. Teraz si si povedala že by som pri tom umrela, áno umrela ny som ale vždy by som bola s tebou a žila by som v tebe, mne záleží na tom aby ti bolo dobre ale hlavne aby si sa netrápila!

Nie je jedno keď viete že môžte stratiť niekoho koho máte v srdci tak hlboko že sa už vybrať nedá, keď si predstavíte že tej osobe už nepoviete: "Mám ťa rád/a"... Ja si stále iba opakujem že to bude lepšie, ale čo ak nie? Čo ak sa to pokazí? Je to negatívne myslenie v tomto smere ale vždy je nádej,vždy sa oplatí dúfať a veriť...! A JA VERÍM!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára