nedeľa 1. decembra 2013

Môj pes, hrdina :)

Môj pes je hrdina. Teraz ste si predstavili určite veľkého psa s handrou okolo krku ako lieta nad budovou a zachraňuje dieťa z horiaceho domu :D To nič, aj ja keď som vymýšlala ten názov :D

Ale to bol komický hrdina, môj pes je pravý hrdina. Pomáha mi fyzicky aj psychicky.
Stal sa nám prípad že sme mali doma pagáčiky, čerstvé, hmmm, mňam! A ako som ich tak jedla tak on na mňa zahundral a pozrel sa na mňa ako by ma z niečoho vinil, nepochopila som to tak som mu dala jeden a asi ďalších 10 zjedla :D keď som mala už dosť išla som spať! :3 zaslúžený oddych, netrval tak dlho. Niekedy v strede noci som sa zobudila na to že mi je hrozne zle od žalúdka a to nasledujúce už tušíte :D bleee sem bleee tam...Nó :D
Ako som tam tak sedela v triaške nad vedrom a púšťala to von zahliadla som tam môjho psa pred sebou, vizeral tak previnilo a v hlave mi zarezonovalo :" Vidíš? Ja som ti to vravel! Mala si mi ich dať! Teraz by ti tu nebolo tak zle!" v tej chvíli som sa rozplakala, on si labkou prešiel po očiach a ňufáku, pribehol ku mne a znova mi zarezonovalo v hlave: "Ale no ták, to bude fajn... Nabudúce ti nedám už okrem tych tvojích fujky šalátikov nič, dobre?" zahľadel sa mi do oči a olízol mi tvár... Neviem čím to bolo ale bolo mi lepšie :) od tejto príhody sa stále radšej podelím s ním :D takže je to môj malí hrdina, čo mi nedovolí prejesť sa :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára