piatok 28. februára 2014

Trpezlivosť ruže prináša,aneb kreslenie ukludnuje

Ahojte :3 myslím že jeden takýto článok som pre váš už písala ale nevadí :D tento bude stručnejší :D
Tak ideme na to :) kreslenie naozaj pomáha :) ak je vám naozaj zle nakreslite niečo ťažké, snažte sa a nehovorte že to nie je dobré :) aj ja som kedysi začínala...

Ja osobne som začínala už ako 5ročna ale nikdy nie je neskoro :) verte že ak sa do toho dostanete a budete trpezliví ,bude to mať výsledok! Netrápte sa tým že vám to nevyšlo na prvý krát :) mne obrázky tak pekne začali vyzerať až keď som mala 12 (pred 2rokmi), nevedela som ako ľudia kreslia tie dokonale krásne obrázky tak som sa rozhodla pozrieť si pár návodov :) video-návody ma nebavili tak som skúsila tie obrázkové. Naučila som sa ako a čo jednotlivo kresliť, pár vám ich pridám :)  takže namiesto toho aby ste sa vzdali hneď po prvom nevydarenom obrázku sa naštvite a nakreslite iný, lepši, krajší! Ak sa vzdáte hneď ,nič nedokážete... Ani Einstein nevedel hneď všetko, do 4rokov nevedel hovoriť!! Nikdy nie je neskoro :) ak sa budete snažiť a veriť si, pôjde to :) ja vám prikladám pár navodov :) hlavne si to užite a verte že po nakreslení budete oveľa kľudnejší :) ja som známa tým že som nervák a rýchlo vybuchnem, po nakreslení som to znova ja :D SNICKERS  :D

Tak čo :) pomáha vám kreslenie? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára