streda 5. februára 2014

Po 9.rokoch stále niečo spoločné :D

Po 9.rokoch mám s mojou starou kamarátkou stále ešte niečo spoločné :D verili by ste tomu? :D Keď som bola malá mala som kamarátku :3 ale potom nás v skôr rozdelili a teraz nás niečo znova spojilo, písanie. Neverila by som tomu že po toľkých rokoch budem mať s ňou niečo spoločné. Úžas... Znova si starou kamarátkou :) ako za starých čias keď sme v jednej lavici spolu písali si múky písmenká a múka nám aj tak skončila vo vlasoch, nezabudnem nikdy na tie chvíle a na tie problémy čo sme stále mali ,ako sme si kreslili po zošitoch :3 tej starej kamarátke ďakujem za pekne chvíľky v škole :) a aj za pomáhanie pri násobilke :D učiteľky nás mali plné zuby, samostatná práca pre nás znamenala týmoví boj za známku :D všetky tie spomienky sa mi teraz vrátili :) chcem to všetko zažiť zas :) ĎAKUJEM ŽE SI... :) :* BFF <3

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára