pondelok 17. februára 2014

Šikana..

Šikana je už všade,na internete, v školách dokonca aj vo filmoch. Sama som ju zažila na vlastnej koži. Bolelo to! Vydržala som! Človek čo vydrží šikanu je silnejší ako tý čo mu to robili. Áno, som silnejšia ako tie čo mi ubližovali, som silnejšia ako tý čo ma nazvali slabou. Úprimne hovorím že ľutujem tých ľudí čo ma vtedy nazývali slabou lebo viem že oni sami boli slabý a potrebovali si dokázať že aj oni sú niekto, že aj oni sú niekto výnimočný... Koho vina to je? Moja nie, ani tých úbohých detí. Je to vina rodičov, ktorý si nenájdu čas porozprávať sa so svojimi deťmi o tom aké je priateľstvo dôležité, aké je dôležité pomáhať slabším. Čo myslíte, napríklad dievča čo šikanuje pomôže starej babičke ak spadne? Pravdepodobne nie. No a čo to dievča čo je šikanované, pomôže babičke ,ktorá spadla? Asi áno... Väčšina ľudí so šikanou nechce robiť nič alé tý múdrejší a vynaliezavejší sa skúsia porozprávať so svojím "nepriateľom". Čo ak ten šikanovaný tiež urobil chybu? Dá sa to vyriešiť len treba chciet. Risk je zisk...

Máte skúsenosti so šikanou?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára