štvrtok 13. februára 2014

Gabrini Eyeliner Pen očná linka fixka |Recenzia

Gabrini Eyeliner Pen očná linka vo fixke je jedna z mojich najobľúbenejších liniek na oči. Mám ju v hnedej aj v čiernej farbe. Je dlhotrvajúca ale hnedá mi tečie takže ju veľmi nepoužívam tak často ako čiernu. Moja kamarátka má podobnú ale hrubšiu ,s ktorou si robí naozaj krásnu linku (má v tom lepšiu prax ako ja :D). ja som tuto linku kupovala za 3.30€ a na internete som ju našla za 3.50€ ( http://www.damskysen.sk/sen/eshop/2-1-Oci/0/5/238-Gabrini-Eyeliner-Pen-ocna-linka-fixka). Pracuje sa s ňou veľmi príjemne iba mi vadí že väčšinou keď chcem kúsok zotrieť zotriem ju celú,je veľmi tvárnica a čierna netečie :) odporúčam ju , z 5bodov by som jej všeobecne dala 3 jeden dole za rozmaznávanie a druhý za roztekanie... Ja si ju dotváram ceruzkou Princess a používam obyčajnú špirálu na riasi, mám ich od prírody husté a dlhé takže si ich iba prečesávam... :) Veľa šťastia :)

Ps: Na prvej fotke je
1.čierna linka
2.čierna ceruzka
3.hnedá linka
Na ďalšej fotke je štetec ,ktorý je veľmi jemný :)
+ešte môj balzam na pery a môj špirála :3 mám ju rada lebo mi perfektne rozčeše mihalnice :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára