pondelok 17. februára 2014

Ďakujem :)

WOW! Baby, ďakujem :3 blog navštívilo 786 ľudí a to od 1. Decembra 2013 :3 mam už 1.odberateľa, ktorému zo srdca ďakujem :) viem že niekto si pomyslí že je to hlúpe ale ja som smižany vďačná za každe pozretie a aj za okomantovanie článku :) je pravda že môj blog nie je veľmi zaujímavý ale je výnimočný :)) aj to je pravda že ma blogu zatiaľ nebolo 10 000 ľudí ako ma iných blogoch a že nepíšem najzaujímavejšie a najdlhšie články ale myslím že vždy si nájdete niečo čo vás zaujme alebo čo vás donúti vrátiť sa aj ma druhý deň :)

Takže ešte raz ďakujem všetkým čo mi okomentovali články ,čo si pozreli blog a hlavne tomu jednému odberateľovi :3

2 komentáre:

  1. Gratuluji :) Osobně si myslím, že právě proto, že nepíšeš jako každá druhá, na tvůj blog ráda zavítám ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Oooo :O ďakujem :3 hrozne si ma potešila :)

    OdpovedaťOdstrániť