piatok 14. februára 2014

Vintage style :3

Ahojte :3 tak ako sa máte? :) ja mám dnes ubolený deň :/ ochorela som :( (nie na hlavu :D) dnes by som vám rada pridala pár obrázkov z druhu vintage :) je to myslené obšírne lebo vintage má viac časti a viac inak vyzerajúcich vecí :) napríklad: vintage hodinky, vintage prívesok, prsteň ,šaty atp.

Ja osobne mám najradšej vintage šaty a interiér :) (izby)
Pridám vám sem toľko fotiek ako sa dá, ako viete ja nerada píšem dlhé články takže ani tento nie je iný :P :) pevne dúfam že sa vám moje články aj napriek tomu páčia a že sa aspoň raz denne prídete pozrieť či Liz nepridala nejaké nové vylevi :D

8 komentárov:

  1. Tímto článkem jsi mne dost potěšila, protože jjá osobně vintage doslova miluju ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak som rada že som sa aspoň s niekým zhodla a že sa ti článok páčil :) môžeš sa spýtať v chate či niekto iný tiež nemá rád vintage :)
    PS: ďakujem za komentár :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jéé děkuji, si zlatá, moc děkuji :D no moc si s blogem nefandím ale zkusím to, taky tě budu co nejvíce a pravidelně navštěvovat, ale znáš to škola :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No moja, design máš úžasný a ako vidím vieš použivať aj písmená. Tak si ver! Ja som už rocha skúsenejšia v tejto oblasti a veru keď som ja začínala nikto mi nechcel pomôcť takže som sa učila sama, preto sa snažím začiatočníkom pomáhať aby nemuseli živa robiť moje chyby :)

      Odstrániť
    2. Si prostě zlatá děkuji moc :)) ♥

      Odstrániť
  4. Super blog aj obrázky ♥ A Dakujeme

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Za máličko :) a veľmi pekne ďakujem, milé od vás :)

    OdpovedaťOdstrániť