piatok 28. februára 2014

Naučiť sa da všetko a každý!

Čauko :3 ako sa máme? :)
Cez dlhé premýšľanie a spomínanie som si spomenula ma jeden príbeh :) tomuto článku som dala názov:" Naučiť sa da všetko a každý!" a to doslova. Ten príbeh bol o dievčati ,ktorého rodičia nemali ma koňa alebo jej ho nechceli kúpiť, neviem, jedno z toho určite... Bývala na farme kde mali kravy. A tú to všetko začalo. To dievča sa rozhodlo naučiť si tú kravičku ako koňa. Ja som videla video a bola som nadšená ale mala som vtedy asi iba 9rokov...

O tri roky neskôr som si zarobila na malého capka, povedali mi že nebude mať viac ako 20kíl a to ma potešilo lebo som k nemu dostala malú samičku a zíde sa mlieko +si ho môžem naučiť ako malého poníka na ktorom budem voziť detičky :) toto bol prvý dojem čo sa veľmi rýchlo zmenilo :D

O pár dní ochorel capko, bola som hrozne smutná a vaľa som sa že umrie tak som mu zavolala veterinárku (našu dobrú známu) ,nechcela uveriť že je taký malinký a že by takým ostal. Nerozumela som jej polovicu... Tak sa mi to snažila povedať laickou rečou. Ten capko je vraj z nejakého rodu ,ktorý býva v horách a dorastá do neuveriteľných veľkostí. Zľakla som sa! Pomaly som sa zmierila s tým že vyrastie. Navrhla mi učiť ho aby nebol divoký, to sa mi už páčilo viac...

Keď mu boli už lepšie začali sme s tréningom. Učila som ho najprv iba na vôdzke a obojku,neskôr aj s ohlavkou. Pomaličky som sa začala dostavať k tomu že by sme na neho mohli niekoho posadiť ale ja som sa ešte bála. Jasné že sme tam posadili jedneho chlapca ,páčilo sa mu to. Vzal to s radosťou a páčilo sa mu niekoho voziť. Potom prišla zima. Nejazdili sme na ňom ani sme s ním nepracovali, keď sa trocha vyčasilo vzala som ho von. Bol úplne divý,rozbesneny! Neverila som aké zviera sa z neho stalo. Rozhodla som sa začať s ním od znova... Znova začíname, už som sa ňom aj jazdila ale ešte stále je divý, verím že nie som až taká bláznivá a že budem ako to dievča s kravou a podarí sa mi na ňom jazdiť :)

Nebojte sa ,má 130cm a 110kg :D ja som polovička jeho váhy :D nemá problém :) držte nám palce!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára