sobota 22. marca 2014

Prečo a ako si pisať dennik :)

Tento článok, priznám sa, sa chystám písať už veľmi dlho ale viete že človek je leniví a ja tiež :D Ja si píšem denník od mojich 6rokov s nejakými pauzami. Tie pauzy som si dávala preto lebo som mala roky ,na ktoré bysom najradšej zabudla aj keď si uvedomujem že tie roky ma zocelili. Prežila som si toho veľa a nerada o tom hovorím, jazvy na duši hovoria za všetko... V mojich 9rokoch som začala znova písať :) vydržalo mi to 2mesiace . To bol čas pokým som jazdila na koni. Prestala som keď ten kôň umrel. Pred rokom ,teda na začiatku prázdnin 2013 som sa do toho pustila :) Ja viem že sa to nazýva "denník" ale ja osobne si ho píšem vždy keď sa potrebujem vyrozprávať resp. vypísať. Veľa krát si popri tom písaní aj poplačem ale potom mi je lepšie. Ten zošit z papiernictva mi dáva krídla. Môžem mu povedať čokoľvek a neprezradí to. Napíšem do neho svoje najtajnejšie túžby či sny a on to príjme. Je to spoločník na cesty či do prírody na pozorovanie západu slnka,zároveň je aj priateľom čo nesklame. Ja si veľa krát prečítam čo som robila keď som mala pred tým podobný problém ako napríklad teraz. Niekedy to pomôže inokedy nie. Takže nie je dôležité si denník písať každý deň. Je jedno či si ho píšete a zároveň si do neho aj kreslíte malé obrázky, ja to robím tiež :) Denník ma pred mňa veľký význam lebo viem spomínať na niečo čo sa už nevráti. Tak čo ,píšete si denník a ako vás to baví? :))

2 komentáre:

  1. Deník jsem si psala, problém nastal, když ho objevila moje matka. Od té doby vše raději říkám sestře nebo kocourovi, protože vím, že ani jeden mne "nenapráská" :) Deník je na mne až moc usvědčující důkaz ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja si ho zamykám :) :D ale s tým kocúrom máš pravdu :D občas to robím aj ja :D

    OdpovedaťOdstrániť