sobota 22. marca 2014

Jar je už tu :)

Takže, už tu mame jar :3 a to znamená že aj ja mám veľa nových tém :3 :) dlho som tu nebola a príspevky budem pridávať väčšinou v piatok a sobotu keď nemám veľa učenia :) dúfam že sa tešíte :) Mám nejaké novinky ktoré by vás mohli zaujať :3 1.Harry si včera prvý krát sadol ku mne na trávu a to je pokrok, naša dôvera sa buduje ako najpevnejší hrad! :) bol to úžasný pocit cítiť tu jeho silu tesne pri sebe, počula som jeho ťažký dych v tom teple, tlkot srdca na ruke... :3 nie je kôň ani najlepší kozí skokan ale pred mňa je to rytier v jasnej zbroji (som troška použila MOR HO :D) 2.ak sa nám podarí presťahovať do nového domu a dostanem vlastnú izbu začnem točiť rôzne videá :) napr.: ako sa maľujem Ako si robím vlasy ... 3.ak by sa nám podarilo naozaj presťahovať (viac o tom dome nižšie) a rodičia by mi kúpili koňa tak by som si určite vybrala nejakého neosedlaneho a pridávala by som vám naše pokroky a videá :) Som si bohužiaľ nemôžeme dovoliť lebo nie sme nejak bohatý... :/ nemáme na to... Ale ak sa všetko podarí budete mať každý deň novinky ako na tácke :D Tak čo tešíte sa? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára