streda 25. júna 2014

Summer nail tutorials :)

Ahojte, dnes som sľúbila že urobím článok s návodmi na pekné nechty:) začala som a pri tom som natrafila na jeden návod (hneď ten prvý) skúsila som ho rovnako ako to bolo napísané tam , bohužiaľ moje sa nevydarilo vôbec :/ mám príliš tmavý lak na nechty ale môžem s istotou napísať že je to úplne jednoduché, potrebujete iba lak na nechty (biely a červený) ,malinký kúsok vaty ,umelý nechet a to je všetko. Potom už len stačí postupovať podľa návodu ,obrázok Č. 1

Ďalší návod je úplne najľahší, ja si ho teraz nebudem robiť pretože mám krátke nechty :( ostrihala som si ich :( ale veď dorastú :3 :) takže, nájdete sú aspoň 2 obľúbené farby a tie si natriete striedavo, tam kde sa vám prelievajú prejdete čiernym lakom a ja by som odporúčala to prejsť ešte nejakým priesvitným :) nepotrebujete žiadne iné štetce ani nič :) iba dve obľúbené farby a 1čiernu :)

Návod č.3 je nazývaný ženami "francúzska manikúra" . Na internete nájdete rôzne návody napríklad : Prelakujete si nechty priesvitným lakom, bielym štetcom si zafarbite kúsky nechtov ,ktoré máte vyrastene a ak vám niečo prejde nižšie vezmete si barovú tyčinku ,namočíte do odlakovača a jednoducho to odstránite :) odporúčam prelakovať ešte raz priesvitným lakom nech to ma šmrnc :D
Konkrétne tento návod na obrázku ja nazývam "gumičkoví" ,potrebujete gumičky ,priesvitný lak a biely. (môže byť aj iný) urobíte to isté čo som písala vyššie ,čiže: priesvitný lak na začiatku aj na konci  ,no ,namiesto robenia farebnej čiarky iba štetcom,priložíte na nechať gumičky presne tam kde sa vám oddeľuje koža od nechta a prejdete po tom bielym lakom a hotovo :)

Myslím že ostatné sú už jednoduché a dajú sa urobiť aj bez opisu :) prajem veľa šťastia so skúšaním :D dúfam že sa vám to bude dariť viac ako mne :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára