utorok 24. júna 2014

Čítanie myšlienok :)

Dnes som dostala na asku otázku či by som chcela vedieť čítať myšlienky. Odpoveď bola jednoznačná,samozrejme! :D kto by nechcel? :D veď si predstavte : je previerka a by viete prd makový ,pozriete sa okolo seba a odpovede máte ako na dlani :D alebo : boskavate sa so svojím chlapcom a viete či pri tom nemyslí na inú alebo či vám neklame :D no niečo úžasné :)
Ja by som túto schopnosť privítala hlavne kvôli jednej výhode... Mohla by som čítať myšlienky zvierat, bolo by to úžasné, vedieť čo si myslia ,dokázať im vysvetliť svoje myšlienky ! No,dokonalosť sama :D

Verte ,či nie má to aj svoje nevýhody... Komu by sa chcelo stále počúvať myšlienky hlúpych ľudí,komu by sa chcelo stále počúvať tie ohováračky a nepotrebné problémy. Každý by mal asi pocit potreby pomáhať tým ľuďom, čiže by človeku s takou schopnosťou nezostával čas na seba. Ako vraví moja mama:" Všetko má svoje výhody aj nevýhody.." :) bohužiaľ aj čítanie myšlienok má svoje nevýhody aj keď podľa mňa má viac výhod ako nevýhod, každý má na to svoj názor ,či pozitívny alebo negatívny. :)

Aký na to máte názor vy? :))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára