pondelok 27. januára 2014

Rozštiepené končeky-čo s nimi?

Ahojte :)) dnes by som vám rada napísala článok o vlasoch :) Ako malá som bola vždy dievčatko s krátkymi vlasmi ale tomu som dala koniec pred asi 4rokmi... Teraz mám už 70cm dlhé vlasy a zastrihavam si ich vždy v apríli a v októbri ,sú skrátené vždy o 5-10cm. Mám prirodzene melírovane vlasy lebo otec má čierne vlasy a mama blond takže vpredu na ofine mám jeden pramienok blond a od ramien dole mi vždy vyblednú na bledohnede :D nerozumiem tomu ani ja :D :D vždy sa mi končeky rozštiepia lebo si s vlasmi robím všelijaké kreácie :D denne vystriedam aj 3účesy :D používala som pred tým všelijaké šampóny a hlúposti ale potom som si našla niečo lepšie. Je to maska na vlasy z medu ,oleja, vajca a vody. Presnejšie dve lyžičky medu, jedna lyžička oleja ,jedno vajíčko a trocha vody na zriedenie, toto všetko si natrieme na vlasy ,zabalíme do sáčku a necháme pôsobiť 30-40minút a potom si to umyjeme s normálnym šampónom a už necháme iba vysušiť. Efekt tejto procedúry je vidieť hneď. Vlasy sa lesknú a sú menej polámané + sú oveľa pevnejšie :) ja si túto masku robím aspoň 1-2 krát do mesiaca a vlasy žiaria :) prajem vám veľa šťastia s prípravou a dúfam že vám to aspoň málinko vylieči poškodené a slabé vlasy :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára