nedeľa 26. januára 2014

Nepotrebujem byť dokonalá, stačí že som sama sebou...

Prečo chcú byť niektoré dievčatá vychudnuté a namaľované ako matriošky? Lebo to vidia a myslia si že to tak má byť. Ja nie som dokonalá. Mám na kolenách jazvy, na rukách škrabance od konárov a krásne spomienky na detstvo... Deti teraz v mojom veku majú všelijaké mobili a cigarety, ja som mala paličku a psa bola som spokojná... Ale chcela som písať o tom že nepotrebujem byť dokonalá, tak idem na to. Som iná. Hovorím to na rovinu. Nechcem byť dokonalá len preto aby som sa niekomu páčila. Nebudem sa maľovať a dávať si na seba 3kilá make-up-u len preto aby som bola milovaná každým na okolo, stačí že budem milovaná úprimne jedným človekom. Dajme si príklad: Namaľujem sa najkrajšie ako to ide a pôjdem von s najkrajším chlapcom zatiaľ čo chlapec ,ktorý ma má naozaj rád si bude myslieť že som u kamarátky. Ten dokonalý chlapec bude chcieť ku mne na druhý deň prísť tak si poviem že sa nenamalujem, veď načo... Príde a ostane nepríjemne prekvapený, za chvíľku sa so mnou rozíde... Tak čo myslíte? Čo som mala urobiť? Presne tak, viete to. Mala som sa ísť ospravedlniť tomu chlapcovi ,ktorý ma má naozaj rád takú aká som. Treba vám to? Nepotrebujete zažiť ten smútok... Dievčatá, ste krásne také aké ste, nesnažte sa zapáčiť chlapcovi vzhľadom lebo to aké ste teraz krásne raz pominie, ak sa do vás chlapec zaľúbi preto že sa mu páčite aj v starom tričku a neupravená budete vedieť že je to ten pravý ,ktorý vás ľúbi pre vaše srdiečko a nie pre vašu "namejakapovanu" tvár. A ešte na záver rada: Chlapec čo vás nechce si vás nezaslúži!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára