nedeľa 5. januára 2014

Lapač snov... :)

Lapač snov...
Počuli ste už o ňom? :) Ľudia si ho dávajú vytetovať, napríklad Miley Cyrus ho ma na rebrách a tomu hovorím odvaha dať si niečo také veľké na tak citlivé miesto :O
Ďalej by som o ňom napísala že by sa mal skladať z krúžku (neviem ako to nazvať) ,koráliek a pierok. Mne osobne sa najviac páčia tie s farebnými pierkami :D ja ho nemám lebo môj pes by ho asi rozhrízol :D
Je to pekný doplnok do izby a vraj slúži na odháňanie nočných môr... Čítala som o ňom samé dobré veci, ako ľuďom pomohol a spríjemnil im noci. Ja som predtým mávala hrozné, priam desivé sny a potom som dostala psíka, odkedy so mnou môj pes spí nemala som ani jednu nočnú moru, už 2roky som nemala zlý sen - úžasné :3 a ešte by som rada dodala že tento doplnok pochádza od indiánov... :))

PS: Aké máte skúsenosti s lapačom snov? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára